Pojawienie się na Runku nowego
modelu Passata B7 nie pokazało jakieś rewolucji w Modelu. Sam ująłbym to jako
czystą ewolucje Modelu. Różnice Między starszym już modelem B6 który odchodzi
powoli w Cieć jest klika. Postaram w Tym materiale przekazać wam Te
najistotniejsze.
Model B6 jest na rynku od 2005 czyli ma już 8 lat,
każdy z nas przywyknął do jego wyglądu. Jeśli zgodzicie się z moimi słowami ,
oznacza to iż Volkswagen zrobił słuszny krok i
w 2010 roku zaprezentował na Targach w Paryżu nową generacje Passata B7.
Pierwsza Generacja Passata po raz pierwszy została zaproponowana klientom latem
1973 roku jako następca takich modeli jak Typ3, Typ 4 i K70 . Od tego czasu Volkswagen
sprzedał ponad 16 milionów egzemplarzy w
stu krajach całego świata. Passat trzykrotnie był w najlepszej trójce
plebiscytu na Europejski Samochód Roku (1989, 1997 i 2006). No dobrze ale tyle
o historii wróćmy do tematu. Jak wygląda
zestawienie B6 i B7?
Zacznijmy od tego jakie są różnice.
Oczywiście najwięcej różnic znajdziemy
na zewnątrz. Pod tym względem B7 to całkowicie inny samochód niż jego starszy brat. Passat B7
to pokazanie wielu linii prostych więcej jest również płaskich i czystych
powierzchni. W Siódemce widzimy również nawiązanie do zaprezentowanego w
połowie tego roku 2010 - Phaetona.
Nowy Passat ma osłonę chłodnicy
z czterema poprzecznymi listwami tak jak właśnie Phaeton . Nowe przednie lampy są
bardziej agresywne i są naszpikowane
liniami prostymi. Nie ma już zaokrąglonych kloszy . Lampy mogą być wyposażona za to w reflektory biksenonowe
z funkcją znaną już z Touarega Dynamic Light Assist. Wyjaśnię , iż chodzi o
możliwość jazdy włączonymi na stałe światłami drogowymi. Kamera podłączona do
komputera samochodu rozpoznaje zbliżające się z naprzeciwka auta i
automatycznie przesłania odpowiednie części reflektorów.
Powróćmy do wyglądu najnowszego Passata
, nie da się ukryć, iż zrezygnowano z mocno akcentowanego w poprzedniej wersji V w designie przedniej części. Zniknęła
również mocna akcentowana chromowana
atrapa chłodnicy. Zamiast tego pojawiła się natomiast listwa podkreślająca delikatnie
dolną krawędź przedniego zderzaka. Bardzo
zostały powiększone światła przeciwmgielne, oraz zmieniony ich kształt.
Gdy na Parkingu staniemy obok
starszej wersji dużych różnic w
wymiarach nie zobaczymy bowiem Nowy Passat nie jest ani szerszy , lub wyższy czy też niższy od B6 .
Zmiana jest kosmetyczna jeśli można Tak ująć jest w długości . Teraz limuzyna
ze stajni Volkswagena mierzy dokładnie 4769 milimetrów a model B6 ma długość
4765 mm , więc różnica to tylko 4 mm. Kosmetyczne zmiany nie
ominęły również linii bocznej w oczy
rzuca się brak mocno akcentowanych chromowanych listew ozdobnych, w poprzedniku
przechodziły aż za tylne błotniki kończąc się w miejscu gdzie możemy
zamocować Tablice rejestracyjną.
W Najnowszym Passacie chromowana
linia okalającą cały samochód jest słabsza, zwłaszcza w bocznych częściach
auta, listwy są tylko u dołu drzwi ich kontynuację stanowią choć poprowadzone o wiele niżej niż w starszym
modelu - dwie chromowane listwy na tylnym zderzaku standardowo kończące się w
miejscu mocowania tablicy rejestracyjnej.
Witam czy fotele i tylna kanapa z b7 będą pasowały do b6???
OdpowiedzUsuń